The pictures looks like good friendship.



På bild: Sandra & Jag (Anna) Kamera + utrustning: Nikon D3100 + Nikkor 18-105mm - trådlösfjärrutlösare.

Hej på er alla! Anna som talar nu. Jag ger er tre fina bilder på mig och Sandra från idag. Vissa vart väl bättre än andra, men jag tyckte dom här tre var hyggligt fin faktiskt. Jag tog bara tre stycken bilder jag tyckte såg bra ut, redigerade dom lite, sen fick dom lov att dyka upp här. Hoppas ni gillar bilderna, det kommer fler någongång med tiden, kanske nästa år till och med. Haha det är himla kul att säga nästa år eftersom det är imorgon vid midnatt, alltså efter tolv. Men det visste väl nästan alla av er. Ni får ha det såbra så hörs vi med tiden.
Kram - Anna


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Hemsida:

Skriv här:

stafoto.blogg.se ♥
RSS 2.0