kanske ska jag med..

ja, hej förästen. Jag tror inte att jag har presentera mig på den här bloggen. aja, det är iaf jag som är tove, tove norin för den som undrar. Jag är yngst av oss tre, eller ja, jag fyller år den 15 november 1998, så jag är inte så liten ;)
ja, person beskrivning. Jag är medel lång, halvblont hår och blåa ögon.
bor i samma lilla by som sandra och anna.
älskar att spela fotboll, spela golf, åka snowboard,vara med vänner och självklart att fota . som ni ser i menyn har jag canon eos 450D, 18-55mm och 75-300mm objektiv.
ja, vad ska jag säga mer om mig själv ?
om ni vill vet anågot mer så skicka en fråga i kommentarsfältet !
och det är väl tänkt nu att jga också ska komma igång med bloggandet här !
aja, en bild på mej själv så vi vet lite hur jag ser ut !
Puss på er sötisar !
/tove


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Hemsida:

Skriv här:

stafoto.blogg.se ♥
RSS 2.0