Svartvit redigering

Tänkte att jag skulle redigera lite bilder i svartvitt . Jag har säkert lagt upp bilderna förut, eller i alla fall någon av bilderna men det spelar ingen roll för mig, och jag hoppas att inte ni bryr er så mycket om det heller.
Jag tog de bilderna jag tyckte passade bäst till denna redigering. Och mer än så var det inte. Nu ska jag sluta babbla. Ta en titt på bilderna och lev in i känslorna ni får när ni ser dem, eller någonting sånt.
Nikon D3100 + Nikkor 18-105mm
Fotograf: Anna (jag)

För er som inte ser vad det är på den sista bilden här ovan, kan jag tala om det för er. Bilden är i alla fall tagen på kvällen/natten. Och det ljusa ni ser i mitten är faktiskt månen. Jag tyckte bilden blev ganska frän ändå.
/ Anna


Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Hemsida:

Skriv här:

stafoto.blogg.se ♥
RSS 2.0