Annas rum!

FIck en fråga på blogresponse, om vi kunde lägga upp bilder på våra rum. Jag gjorde det här om dagen, så jag kopierade inlägget därifrån, så slapp jag lägga upp alla bilder igen! Smart brud. Och här nedan har ni mitt (annas) rum! :)




......................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................


......................................................................................................................................................




......................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................
Jag älskar det en massa! Så älskar jag det vackra ljuset också!
Jag la inte ner så mycket tid på att fota bilderna, så skärpan är inte bäst! Jag försökte att redigera så att det skulle se lite bättre ut, hoppas det duger!



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Hemsida:

Skriv här:

stafoto.blogg.se ♥
RSS 2.0